OBSŁUGA KLIENTA

DOSTAWA

POLITYKA ZWROTÓW

REGULAMIN

DOSTAWA

Wszystkie zamówienia realizowane w naszym sklepie internetowym NMbyTalka, realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost na terenie Polski.

Koszt przesyłki w zależności od sposobu dostawy to, paczkomat 18,99 zł  bądź kurier 20,99zł. 

Przesyłka nastąpi max. do 7 dni roboczych. 

POLITYKA ZWROTÓW

Przed dokonaniem zwrotu, skontaktuj się z nami w celu informacyjnym poprzez drogę e-mailową. Na zawrot produktu masz 14 dni kalendarzowych. Koszt przesyłki zwrotniej należy do kupującego. Wydrukuj lub napisz formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki. Warunkiem koniecznym uzyskania zwrotu jest odesłanie go w stanie bez jakichkolwiek uszkodzeń czy śladów użytkowania, z kompletem metek. Formularz powinien zawierać poniższe dane

Formularz zwrotu

Imię i nazwisko: ____________

Adres e-mail: _____________

Numer zamówienia: _____________

Data zakupu: ________________

Powód zwrotu: _________

 

Dane do zwrotu:

Imię i nazwisko: _______________

Adres: ________________

Numer konta: ______________

Numer telefonu: __________________

Oświadczam, że zwracany produkt jest w stanie nieużywanym, z oryginalnym opakowaniem.

Podpis: _____________Data: ________________

Rozpatrzenie i zwrot kosztów nastąpi do 7 dni roboczych. 

 

 

REGULAMIN

SPIS TREŚCI

§ 1 Definicje

§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą

§ 3 Wymogi techniczne

§ 4 Zakupy w Sklepie

§ 5 Płatności

§ 6 Realizacja zamówienia

§ 7 Prawo odstąpienia od umowy

§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy

§ 9 Reklamacje

§ 10 Dane osobowe

§ 11 Zastrzeżenia

§ 12 Postanowienia dotyczące Kupujących niebędących KonsumentamiZałącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy

§ 1 DEFINICJE

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.

Regulamin – niniejszy regulamin.

Sklep – sklep internetowy nmhandmadebytalka.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://nmbytalka.pl 

Sprzedawca – Natalia Mikołajczyk , przedsiębiorca prowadzący działalność nierejestrowaną pod nazwą NMbyTalka, nie będąca podatnikiem Vat.

42-700 Lubliniec ul.Uchodźców 19

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  • Adres pocztowy: ul. Uchodźców 19 42-700 Lubliniec
  • Adres e-mail: sklep@nmbytalka.pl

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

  • Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
    • urządzenie z dostępem do Internetu
    • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
  • Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.

§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE

  • Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar.
  • Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
  • Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
  • Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
  • Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
  • Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
  • Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
  • Kupujący dokonuje zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.

§ 5 PŁATNOŚCI

  • Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:

    Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.

    Za pośrednictwem platformy płatniczej:
    • Płatności Autopay
  • W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Płatności WebWave, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay.
  • W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 3 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
  • Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia

    § 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  • Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
  • Termin realizacji zamówienia wynosi 7 dni roboczych.
  • W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
  • Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:

    Za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost

    Do paczkomatów InPost

  • § 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  • Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  • Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:

    w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.

    w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.

    zawarcia umowy - w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych.

  • Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
  • Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego w zakładce zwroty, jednak nie jest to obowiązkowe.
  • Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  • W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi otrzymane od niego pieniądze za produkty które zostały zwrócone. Pieniądze zostaną zwrócone do 7 dni roboczych od otrzymania zwrotu.
  • Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  • Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. Uchodźców 19 42-700 Lubliniec niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  • § 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  • Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:Jeśli produkt został uszkodzony, był użytkowany lub nosi widoczne zmiany.
  • § 9 REKLAMACJE

  • W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
  • Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:

    złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

    przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy

    żądać wymiany rzeczy na wolną od wad

    żądać usunięcia wady

  • Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
  • Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres ul. Uchodźców 19 42-700 Lubliniec
  • Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
  • Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
  • Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  • W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:

    mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.

    pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.

    bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.

    internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

  • § 10 DANE OSOBOWE

  • Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
  • Dane osobowe Kupującego przetwarzane są głównie na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
  • § 11 ZASTRZEŻENIA

  • Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  • Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
  • Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.
  • Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
  • Postanowienia dotyczące towarów i umowy sprzedaży stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych i umowy o dostarczanie treści cyfrowych, o ile Regulamin nie określa tych kwestii odrębnie.
  • § 12 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KUPUJĄCYCH NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI

  • Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.
  • Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem jest wyłączona.
  • W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

ZADAJ NAM PYTANIE

Twój e-mail:
Treść wiadomości:
WYŚLIJ
WYŚLIJ
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

sklep@nmbytalka.pl

OBSŁUGA KLIENTA

Dostawa

Polityka zwrotów

Regulamin

Kontakt

ŚLEDŹ NAS

Strona www stworzona w kreatorze WebWave.