Wszystkie zamówienia realizowane w naszym sklepie internetowym NMbyTalka, realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost na terenie Polski.
Koszt przesyłki w zależności od sposobu dostawy to, paczkomat 18,99 zł bądź kurier 20,99zł.
Przesyłka nastąpi max. do 7 dni roboczych.
Przed dokonaniem zwrotu, skontaktuj się z nami w celu informacyjnym poprzez drogę e-mailową. Na zawrot produktu masz 14 dni kalendarzowych. Koszt przesyłki zwrotniej należy do kupującego. Wydrukuj lub napisz formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki. Warunkiem koniecznym uzyskania zwrotu jest odesłanie go w stanie bez jakichkolwiek uszkodzeń czy śladów użytkowania, z kompletem metek. Formularz powinien zawierać poniższe dane
Formularz zwrotu
Imię i nazwisko: ____________
Adres e-mail: _____________
Numer zamówienia: _____________
Data zakupu: ________________
Powód zwrotu: _________
Dane do zwrotu:
Imię i nazwisko: _______________
Adres: ________________
Numer konta: ______________
Numer telefonu: __________________
Oświadczam, że zwracany produkt jest w stanie nieużywanym, z oryginalnym opakowaniem.
Podpis: _____________Data: ________________
Rozpatrzenie i zwrot kosztów nastąpi do 7 dni roboczych.
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zastrzeżenia
§ 12 Postanowienia dotyczące Kupujących niebędących KonsumentamiZałącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy nmhandmadebytalka.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://nmbytalka.pl
Sprzedawca – Natalia Mikołajczyk , przedsiębiorca prowadzący działalność nierejestrowaną pod nazwą NMbyTalka, nie będąca podatnikiem Vat.
42-700 Lubliniec ul.Uchodźców 19
Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
Za pośrednictwem platformy płatniczej:Za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost
Do paczkomatów InPost
w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.
w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
zawarcia umowy - w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych.
złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
żądać usunięcia wady
mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.
internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Strona www stworzona w kreatorze WebWave.